
Op zaterdag 23 mei organiseren we bij het jeugdhuis een gezellige filmmiddag en filmavond.
Filmmiddag – vanaf groep 3
Van 15.00 tot 17.00 uur kijken we naar The Super Mario Bros. Movie. Nederlands gesproken versie.
Filmavond – vanaf groep 5
Van 18.30 tot ongeveer 20.45 uur draaien we The Super Mario Galaxy Movie (dit is deel 2). Nederlands gesproken versie.
Let op: wijziging avondfilm
Op de papieren uitnodiging staat per ongeluk een andere film vermeld voor de filmavond. Dat klopt niet.
Tijdens de filmavond draaien we The Super Mario Galaxy Movie.
De tijden en overige informatie blijven hetzelfde.
🎟️ De entree is gratis. Let op: het aantal plaatsen is beperkt. Bij veel belangstelling geldt: wie zich het eerst aanmeldt, heeft als eerste een plek.
Drinken, chips en popcorn zijn verkrijgbaar tegen een kleine betaling.